Skip to content
📔 Regulamin
§ 1
Postanowienia wstępne
- Platforma Frontschool dostępna pod adresem internetowym www.frontschool.pl prowadzona jest przez Kamila Józwika prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Kamil Józwik wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 7742955790, REGON: 368509767.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca -osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kamil Józwik, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7742955790, REGON 368509767.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.frontschool.pl.
- Kurs – usługa możliwa do zakupienia w Sklepie, zawierająca materiały edukacyjne związane z główną tematyką kursu.
- Platforma – platforma szkoleniowa dostępna pod adresem internetowym www.frontschool.pl, na której klienci mają dostęp do zawartości zakupionych Kursów.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności.
- Produkt – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
§ 3
Kontakt ze sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul. Łojewska 14/49, 03-392 Warszawa.
- Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@frontschool.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 600 074 215
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
§ 4
Wymagania techniczne
- Do korzystania z serwisu wymagane są:
– komputer z dostępem do Internetu,
– stabilne łącze internetowe,
– aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
– przeglądarka internetowa zaktualizowana do jej najnowszej wersji (Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari). - Organizator nie zapewnia warunków technicznych niezbędnych do korzystania z serwisu. Wszystkie koszta związane z zapewnieniem niezbędnych warunków technicznych ponosi użytkownik.
- Administrator serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany, aktualizacji lub usunięcia dowolnej treści, lub usługi bez wcześniejszego powiadomienia
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Złożenie zamówienia wymaga założenia Konta dla Klienta. Konto może być założone przez Klienta samodzielnie przed Złożeniem zamówienia bądź w trakcie jego składania.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
§ 6
Zakładanie Konta
- Aby założyć Konto na Platformie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
§ 7
Oferowane metody płatności
- Każdy kurs w serwisie może zostać opłacony jedynie za pomocą płatności online.
- Sklep nie obsługuje płatności gotówkowych.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- Dostępne formy płatności w sklepie:
– płatność automatyczna Pay by link,
– szybki przelew online,
– BLIK,
– karty płatnicze (Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro). - Jako dowód zakupu klient otrzyma fakturę VAT wysłaną w przeciągu 2 dni roboczych od zawarcia umowy sprzedaży, wystawioną na dane podane w trakcie składania zamówienia.
- Klient zgadza się na przesyłanie dokumentów dotyczących zakupu drogą elektroniczną na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia.
- Sprzedawca nie odpowiada za usterki infrastruktury technicznej i niedostarczenie produktu bezpośrednio po opłaceniu. W tym przypadku klient ma obowiązek poinformować o tym sprzedawcę, a sprzedawca ma obowiązek udzielenia dostępu manualnie. W przypadku wystąpienia wyżej wymienionej sytuacji klientowi nie przysługuje żadne dodatkowe odszkodowanie.
§ 8
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
- Klient obowiązany jest do dokonania płatności od razu po zawarciu umowy sprzedaży — w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Dostęp do kursu zostaje przydzielony w momencie uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności online. Dostęp zostanie również potwierdzony wiadomością e-mail.
§ 9
Zasady korzystania i dostęp do kursów
- Dostęp do sprzedawanych kursów realizowany jest przez Platformę www.frontschool.pl.
- Klient jest zobowiązany do strzeżenia danych dostępowych do platformy oraz dostępnych tam materiałów przed niepowołanym lub publicznym dostępem.
- W przypadku podejrzenia o nielegalne udostępnianie danych lub materiałów Sprzedawca może zablokować klientowi dostęp do serwisu do czasu wyjaśnienia sprawy.
- Dostęp do zakupionych kursów przyznawany jest na czas nieokreślony, chyba że strona kursu jasno i wyraźnie informuje o ewentualnych ograniczeniach czasowych.
- Kupujący wraz z dostępem do kursu otrzymuje dostęp do platformy dyskusyjnej, na której będzie mógł otrzymać od autora kursu wsparcie merytoryczne w odniesieniu do materiałów dydaktycznych zawartych w kursie.
- Sprzedawca nie gwarantuje natychmiastowych odpowiedzi na pytania zadawane przez Kupującego 24 godziny i 7 dni w tygodniu.
- Korzystanie z platformy dyskusyjnej przez Klienta jest dobrowolne.
- Nie ma możliwości zakupu kursu bez dostępu do platformy dyskusyjnej.
§ 10
Odpowiedzialności
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za:
– działania podmiotów obsługujących sprzęt i oprogramowanie zapewniające prawidłowy i nieprzerwany dostęp do Internetu.
– brak dostępności Platformy spowodowany awarią systemu łączności telekomunikacyjnej oraz za inne skutki wadliwego lub nieprawidłowego działania łączy telekomunikacyjnych i wywołanych przez nie szkód.
– jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania przez Klienta z Platformy w sposób niezgodny z Regulaminem lub przepisami prawa.
– jakiekolwiek szkody wyrządzone osobom trzecim będące wynikiem podania przez kupującego sprzecznych z prawdą danych przy rejestracji lub płatności. - Kupujący zobowiązuje się do nieudostępniania danych logowania osobom trzecim.
§ 11
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się w dniu zawarcia Umowy sprzedaży wspomnianej w § 8.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy. Dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.
- Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył kupujący, chyba że kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez kupującego kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej kupującego.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
§ 12
Reklamacja
- Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć drogą mailową na adres podany w § 3.
- Reklamacja powinna zawierać poniższe informacje:
– dane kontaktowe składającego reklamację (imię, nazwisko, adres e-mail),
– opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji,
– żądania składającego reklamację. - Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- Sprzedawana usługa jest dystrybuowana w formie cyfrowego dostępu i Klient otrzymuje do niej dostęp po zaksięgowaniu wpłaty. Nie mają miejsca żadne opłaty za zwrot usługi.
§ 13
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach, oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
– http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
– http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
– http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
§ 14
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcą danych osobowych Klientów Sklepu internetowego może być podmiot obsługującemu płatności.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Żądanie w tym zakresie może zostać wysłane na adres e-mail podany w § 3.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Organizator zobowiązuje się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskanych danych osobowych oraz zapewnia, iż dane osobowe przetwarzane są zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO).
§ 15
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.